PÄEVA MÕTE! Hea uudis on hea hommiku algus!


Kuidas sina oma hommikuid alustad? Kas oled hommikuti rõõmsameelne, kas vaevud naeratama? Millised on sinu hommikused esimesed mõtted, mida mõtled? Kuidas sa ennast ärgates tunned ja mida sa endale esimese asjana kingid?

Minul on olnud igasuguseid hommikuid. Hommikuid, kus ei tahaks tõustagi aga hea uudis on, et ka need hommikud lähevad mööda ja lõppude lõpuks otsustame siiski ise, millised meie hommikud välja näevad.

Mina olen otsustanud, et minu hommikud on õnnelikud ja kui nad seda ka pole, siis ma teen kõik, mis minu võimuses, et nad õnnelikuks saaksid! Esimese asjana peaaegu igal hommikul avan ma heade uudiste portaali, et sinna ikka ja jälle toota ja toimetada häid uudiseid ning tegutseda selle nimel, et portaali areng toimuks ikka tõusvas joones ning aina rohkem inimesi leiaks portaalist endale head lugemist.

Ja salaja mõtetes soovin Sulle ikka igal hommikul häid uudiseid!