TASUB OSALEDA! Järgmine nädal tuleb Eestisse Veet Mano

Kes veel ei tea, siis järgmine nädal tuleb ravitseja Veet Mano Eestisse. Mis mina sellest tean? Ega väga palju ei teagi peale selle, et käisin tema eelmise Eesti visiidi ajal seminaril. Olin üks nendest skeptikutest, kes endale igasugust jama pähe lasta ei lase. Ja mitte ainult! Enne seminari ütlesin kaasale autost lahkudes, et mina nendega rulluma ja karjuma ei kavatse küll hakata. No ja arva ära, kes seminari käigus kõige rohkem karjus? Ikka mina! Vähemalt mulle endale tundus küll nii...


Hiljem sai minust Veet Mano ja tema Eesti esindajate meediapartner ning kommunikatsioonijuht.

Tänases raadiosaates "Head Uudised" on meil teise saatejuhi Matiga külas Eesti Meditatsiooni Kooli looja ja juht Seeda Randroo. Seeda on ka Veet Mano esindaja Eestis. Rääkisime meditatsioonist, molutamisest, mõmisemisest, müütidest ja muredest ning sel korral saime Mati peaaegu mõmisema.

Mina veendusin taas, et ka pealnäha kõige tõsisematest asjadest saab ikka rääkida nii, et pole vaja karta lolliks jäämist ega enese üle naermist. Ja üldsegi - naer on terviseks! Jah tuli ära ka küsimus: "Kas mediteerimine tähendab, et istud, oled vait, paned käed kuhu tahes ja ootad, et mis juhtub?".

Muidugi paistab meditatsioon paljudele pealtnäha nagu Matilegi üks molutamine...Mis see aga tegelikult on, kes võiks Veet Mano seminarile minna ja miks üldse minna? Nendele ja päris paljudele muudele küsimustele saab vastused tänasest raadiosaatest "Head Uudised" Kuma Raadios kell 11.20.
Reaalajas kuulub raadiosaadet SIIN!
Saate kordus ilmub peale saate lõppu ka SIIA!

Ja minu isiklikku esimese kogemuse kirjeldust Veet Mano seminari kohta kuuleb SIIT!

Aaa, ja veel üks asi - seminaril osalemine ei maksa suurt varandust!

“Selja- ja kaelavaludest vabaks” massaažigrupp: 40€
“Selja- ja kaelavaludest vabaks + VÄLJAÕPE" 45€
Energeetiline seminar 50€
AUM Meditatsioon 30€

Rohkem infot leiab SIIT! Veet Manoga saab kohtuda Tallinnas (16.-18.03), Tartus (19.-20.03), Saaremaal (21.03) ja Pärnus (22.03).