Mõni asi on ootamist väärt!

Võtsin täna välja kaua hoitud kauni kirjakaustiku, mida olin hoidunud erilisteks puhkudeks.


Nagu ikka - oleme töökohustusi täitmas. Minu firma MediaMarketing.ee allharu HomeMakeUp.ee organiseerib ilukunstnikud just sinn, kuhu inimene neid soovib. Täna oli meil au osa saada pulmast, mis toimus Vihterpalu Mõisas.

Meie vastutada oli kauni pruudi veel kaunimaks tegemine. Iga naine väärib seda, et vähemalt tema pulmapäeval ei pea tema kuskile jooksma, vaid kõik tulevad tema juurde - just see on ka HomeMakeUp.ee idee ja loomise mõte. Nii oli ka täna - Meie läksime pruudi juurde, mitte vastupidi.


Tagasi kaustiku juurde tulles otsustasin täna, et see saab olema ainult armastusest kirjutamise kaustik. Olen aastaid tagasi kogunud erinevaid tsitaate armastuse kohta. Täna hommikul sai aeg küpseks, et neid ise kirjutama hakata...

Esimesed read, mis said inspiratsiooni tänasest pulmast ning veidi pabinas, kuid õnnelikust pruudist, olid sellised - Armastus on see, kui sõnad otsa saavad, kui enam midagi öelda ei oska, sest tunne on väga suur ja sõnu juurde ei mahu...

Tänane päev näitas, et mõni asi on ootamist väärt ja minu kaunisse kaustikusse poleks ma varem midagi mõistlikku osanud ega kaustiku väärilist suutnudki veel kirjutada:).

Mul on elus väga vedanud ja ma tänan kõiki inimese, kellega mul on au koos töötada ja kes teevad oma tööd rõõmuga - pole vahet, kas igapäevaselt  või vahel harva imeilusatel hetkedel... AITÄH!