Ninasarvikule vaderiks: Kuidas video vaprast ninasarvikust viis ettevõtja heateoni...

Täna oli huvitav päev... Lähen kliendi DeSheli meeskonnaga kaasa Tallinna Loomaaeda, sest ettevõte on teinud otsuse hakata 4. juulil Krefeldi loomaaias sündinud ja nüüd Tallinna Loomaaias elavale ninasarvikuneiule Kibibile vaderiks.


Esiteks hindan ettevõtte otsust, teiseks mulle meeldib, kui inimesed ning ettevõtted lähenevad oma igapäevasele tegevusele värvi ja vürtsi andes kõiges hoopis uue nurga alt ja üldse hindan kõiki inimesi, kes võtavad vaevaks elus oma rida ajada ja seda rõõmuga teha.


Täna kohtasin palju selliseid inimesi... Esimesena sain rääkida loomaaia direktori Mati Kaal'uga.
Milline mees - lausa mitme milline, ütleks ma!!! Tema sõnad jäävad mind kummitama ja ta andis mõne lausega ka minu eluteele pisikese tõuke teha asju veel paremini. Hr Matil täitub varsti oma töökohas 45 aastat ja temast õhkub vaid headust ja armastust, tema sõnade järgi on tal vedanud, sest loomaaias pole ükski päev eelmisega sarnane. Jah, loomaaias on palju tööd ja vähe palka aga teate, mida mina täna seal olles teada sain (ise mõtlesin välja:D) - närvihaigetel pole loomaaeda asja, see ei mõju loomadele hästi...


Teiseks rääkisin DeSheli esindaja Irena Unukainen'iga, kelle viis mulle rääkides, miks nad valisid heategevuse tegemiseks just Tallinna Loomaaia ja ninasarvikuneiu Kibibi, mind liigutas. Nimelt nägi Irena üht videot, kus vapper ninasarvikutüdruk püüdis järeleandmatult ja visalt üle suurte kivide naabriaeda oma ninasarvikusõbra juurde pääseda ning see liigutas Irena't sellisel moel, et enam ei läinud kaua, kui ka ettevõttest saigi vapra Kibibi vader.


Veel kohtusime Tallinna linnapea Edgar Savisaar'ega, kes oli tulnud täna ninasarvikute puure puhastama. Teate, tal pole häda mitte midagi, lihtne mees, ajab samuti oma rida ja paistab, et jääb iseendaks sõltumata sellest, kui palju keegi tema kallal iriseb. Selle peale, et temalt mõnele küsimusele vastuse saaks, ütles ta mulle selge häälega, et laske mul õige veidi s...a ka visata. Ma olen maalaps ja saan maakeelest aru ning kui kellelgi on käsil mingi tegevus, siis pole vaja lugupidaval inimesel teiste teemadega omakasupüüdlikult sisse sõita...Soovin kõigile ilusat pühapäeva ning ausõna - ma ei ole Keskerakonda astunud ja ei plaani seda teha ka :D.