KIIDAN! Artjom Savitski avatus, rõõmsameelsus ja vahetus väärib tähelepanu

Olen meediaagentuuri MediaMarketing Est OÜ-d juhtides oma igapäevatööde ja -tegemistega puutunud kokku päris paljude Eesti artistidega. Mitmed neist on mu südame vallutanud hetkega - kohe päris tõsiselt! Üks imetlusväärne muusik ja suure sisemusega mees, kellega töö on mind kokku viinud, on näitkes Karl Madis. Eesti muusikamaastik on mulle kinkinud nii mõnegi vahva kaaslase erinevatesse projektidesse ja on neidki, kelle muusika mind tõesti kõnetab. Teisalt mind köidavad aga tavaliselt ikka ja jälle inimlikud omadused...

Kuulan ka oma töös valdavalt südamehäält ja valin ka oma meeskonda lisaks andekust silmas pidades inimesi, kel mõistus peas ja süda õiges kohas. 

Viimasel ajal olen mitmeid kordi teinud koostööd andeka noore mehega, kelleks on Artjom Savitski. Selle härrase (rõhutan - härrase) olemus on midagi teistlaadset ja mitte nii harjumuspärast. Ta on valdavalt rõõmus, naeratab pidevalt, on avatud ja vahetu. Selle mehe siirust on raske mitte märgata. Samas on Artjom ka hämmastavalt lihtne ning vaba. Mis tundeid selline iseloom tekitab? Minus ainult positiivseid. Olen hakkanud tema käekäigust hoolima. Mulle läheb korda, et tal läheks hästi. 

Soovin talle head...
Fotod: Massimo restoran/Tõnis Bramanis

Käisime lähedaste inimestega möödunud reedel õhtust söömas, üksteise seltskonnast rõõmu tundmas ning Artjomi muusikat nautimas Massimo restoranis.



Õhtu oli suurepärane. Imestan siiani, kuidas noorhärra suutis rahvast haarata ja kuidas tema muusika meeldis erinevas eas ja erinevate taustaga inimestele. Loodan siiralt, et seda andekat Eesti muusikut saadab suur edu ja et temast ei kaoks iial need imetlusväärsed isikuomadused, mis lausa sunnivad teda igakülgselt toetama ja talle head soovima! 



Fotod: Massimo restoran/Tõnis Bramanis