KÄISIN KOOLITUSEL! Turundamine sotsiaalmeeida abil

Käisime täna MediaMarketing'i tiimikaaslasega Marketingi Instituudi koolitusel "Eksport sotsiaalmeedia abil". Pole päris pikka aega viibinud sellisel koolitusel, kus enamuse koolituspäevast kaasa kirjutad, genereerid klientide turundustegevusi ja ideesähvatused põlevate pirnidena justkui tähesadu pähe kargavad.


Eks iga koolitaja on erinev, iga koolitatav samuti, klapp nende vahel sõltub samuti mõlemast. Minule ei istu raamatutarkuse levitamine selle halvimas tähenduses ehk siis need loengute pidajad, kes praktilist kogemust ei oma. Samuti ei saa ükski praktik reaalsuses hakkama ilma pideva enesearendamise ja koolitamise.
Tänaseks koolitajas oli Priit Kallas. Kõikidele, kes sotsiaalmeediaturunduse valdkonnas ennast harida soovivad, soovitan seda lehekülge: http://www.dreamgrow.ee/blogi/. Lehekülje loojaks ja arendajaks on Kallas ise.

Praktikuks oli täna aga Sliptree.com esindaja Timm Rannu. Kui sa vähegi pead tegelema arvete kirjutamise, väljasaatmise jm arvetega seonduvaga, soovitan uurida seda lehekülge: https://sliptree.com/

Aga nagu ikka, jagamine on suurim rõõm! Panin inspireerituna tänasest koolitusest kokku 10 ideed ja küsimust, mis aitavad aru saada, kuidas sina ennast ja oma ettevõttet saad sotsiaalmeedias turundades aidata.

10 olulist ideed ja küsimust, millele mõelda:
  1. Sotsiaalmeedias turundamise eesmärk peab olema selge ja mõõdetav. 
  2. Kes on sinu sihtrühm? Kellele sa müüd?
  3. Mida sa oma sihtrühma heaks teha saad?
  4. Jaga väärtust. 
  5. Saa oma valdkonna oluliseks allikaks. 
  6. Jaga statistikat, teadmisi ja nõuandeid. 
  7. Paku meelelahutust.
  8. Jaga klientide edulugusid. Näide, kuidas selle oleme lahendanud asub SIIN
  9. Kirjuta uudiseid, artikleid ja intervjuusid. 
  10. Ole oma töös järjepidev ja regulaarne. 
Hea nõu kulub alati marjaks ära, nii et hea blogi lugeja, kui ka sina tead midagi, mis väärib teistega jagamist - ära ole jagamisega kitsi! 

Minule kuuluva meedia-, turundus- ja reklaamigentuuri võtmeks on koostöös täistuuridel edasiareng ja eesmärgiks rahulolevad kliendid. Meil teatakse, mis on eetiline ja mida tähendab pühendumine ning lugupidamine klientidest. Mõistame, et ühtekuuluvus ja toetav meeskonnatöö on vundament – selleks, et kõikidel läheks hästi, on väga oluline, et hästi läheks igaühel ka eraldiseisvalt! Me sõltume üksteisest. Meie kõigi kohus peaks olema hoolivam suhtumine üksteisesse - soov, et inimestel meie ümber oleks parem homne ja miks mitte ka parem täna. 

Mulle on väga oluline, et ka sinul läheks hästi. Loodan siiralt, et sul minu blogis käimisest aina rohkem ja rohkem kasu oleks! Minu viis anda on jagada teadmisi, mida oman ja omandan. Milline on sinu viis anda oma panus, et peale sinu veel kellelgi läheks hästi? 

Seniks uute positusteni ja soovin ikka sinu ellu vaid häid uudiseid!