Eks iga koolitaja on erinev, iga koolitatav samuti, klapp nende vahel sõltub samuti mõlemast. Minule ei istu raamatutarkuse levitamine selle halvimas tähenduses ehk siis need loengute pidajad, kes praktilist kogemust ei oma. Samuti ei saa ükski praktik reaalsuses hakkama ilma pideva enesearendamise ja koolitamise.
Tänaseks koolitajas oli Priit Kallas. Kõikidele, kes sotsiaalmeediaturunduse valdkonnas ennast harida soovivad, soovitan seda lehekülge: http://www.dreamgrow.ee/blogi/. Lehekülje loojaks ja arendajaks on Kallas ise.
Praktikuks oli täna aga Sliptree.com esindaja Timm Rannu. Kui sa vähegi pead tegelema arvete kirjutamise, väljasaatmise jm arvetega seonduvaga, soovitan uurida seda lehekülge: https://sliptree.com/
Aga nagu ikka, jagamine on suurim rõõm! Panin inspireerituna tänasest koolitusest kokku 10 ideed ja küsimust, mis aitavad aru saada, kuidas sina ennast ja oma ettevõttet saad sotsiaalmeedias turundades aidata.
10 olulist ideed ja küsimust, millele mõelda:
- Sotsiaalmeedias turundamise eesmärk peab olema selge ja mõõdetav.
- Kes on sinu sihtrühm? Kellele sa müüd?
- Mida sa oma sihtrühma heaks teha saad?
- Jaga väärtust.
- Saa oma valdkonna oluliseks allikaks.
- Jaga statistikat, teadmisi ja nõuandeid.
- Paku meelelahutust.
- Jaga klientide edulugusid. Näide, kuidas selle oleme lahendanud asub SIIN!
- Kirjuta uudiseid, artikleid ja intervjuusid.
- Ole oma töös järjepidev ja regulaarne.