VEIDI TÖÖST! Kui kõik annavad endast parima...

Armastus võib olla mitmesugune. Võime armastada palavalt oma elukaaslast ja lapsi. Võime armastada oma vanemaid ja lähedasi. Võime armastada loodust ja elu ennastki, võime armastada lilli ja liblikaid, imelisi hetki ja armastust samuti. Täna kirjutan veidi oma töö piiritust armastamisest, mis on ju ka üks armastamise võimalusi.

Valmistasime eile imelise tiimiga DeSheli reklaamideks pildi- ja videomaterjali ning olen õhtupoolikust siiani lummatud. Aga nüüd kõigest lähemalt...

Imelised inimesed 

Kes siis veel, kui mitte Krista Lensin. DeSheli tooted on luksuslikud ja enesest hoolitsevale ning endast lugupidavale naisele, kel vanust rohkem kui 35. Naise vanusest küll kõvasti ei räägita ja Krista jääb igaveseks 25, kuid luksust sobib meie õhtu diivale rohkem kui küll. Nii saigi DeSheli selle aasta esinduslikuks diivaks Krista Lensin.

Pean üldiselt inimestest lugu, aga mõned iseloomuomadused on inimestes need, mis panevad inimesi väga hindama. Mõned nendest omadustest on otsekohesus, kiire otsustusvõime ja vajadusel kohene tegutsemine. Teen meediainimestega koostööd igapäevaselt, tunnen neist paljusid ja aastatega olen hakanud mõnda inimest väikestviisi sõbrakski pidama. Täna tahan tänada Krista Lensinit, kes oli meie seekordse projekti tõeline särav leedi. Märkan inimestest neid omadusi, mis teeb nad suurusuguseks ning eristab teistest - salvestan need hetked alatiseks. Kui ma Kristaga seoses tööga esimest korda  kohtusin, oli temaga asi kohe selge. Mis võimalik ja vajalik, saab tehtud ja mis mitte, see jäägu koheselt selja taha. Olen sellist käitumist toonud päris palju erinevate partneritega eeskujuks. Selline omadus oma tööasju ajada kingib inimestele elu. Kuidas? Kui me lugupidamatult kulutame üksteise aega, siis me võtame üksteiselt eluaega ära ja see on meie kõigi kõige kallim vara. Eriti oluline on selline käitumine töökeskkonnas. Me võime kõik oma tööd väga-väga armastada, aga ka siis on see vaid üks osa meie elust ja armastusest. Meil kõigil on vaja veel armastada ennast, oma lähedasi, loodust, lilli ja liblikaid - kõige jaoks on vaja aega... Aitäh sulle Krista, et oled kinkinud mulle aega.

Kui kellegagi koos töötada, siis just tarkade diivadega...




Jevgeni Fokin - no on alles inimene! Küll tal on vedanud, et ta just selline on nagu ta on: rõõmsameelne (Ema Teresa on öelnud, et rõõmsameelsus on kõige alus. Rõõmsameelsus on märk suuremeelsusest. Rõõmsameelsus on kate, mille alla varjab end ennastsalgav ja suuremeelne inimene.), vaba hinge ja avatud olemisega. Vahel ehk ei saa inimesed ise arugi, kui vahvad nad on. Teate neid inimesi, kellele helistades hüppab telefonist tuppa rõõmu ja sära täis päikesepoiss või -tüdruk? Mina tean! Kui Jevgenile helistada, siis hakkab kohe parem. Parem millest? Millest iganes hakkab parem. Ja no loomulikult ei saa meie ühistöödes jätta mainimata teha pühendumist. Maksimalistina tahaksin projekte juhtides kõike ja kõiki korduvalt üle kontrollida, aga Jevgeniga olen õppinud spetsialisti usaldama ja see on hea tunne, kui sa oma partnereid saad 100 % usaldada! Aitäh sulle Jevgeni, et oled aidanud mul õppida usaldama.

Kui kedagi meeskonda valida, siis inimesi, kelle peale saab kindel olla...



Ja issver, milline energipomm on veel Meelis Krik. Töötasime eile koos ühise eesmärgi nimel esimest korda. Olin oma tädi käest kuulnud, kes käis Meelise käe all jumestuskoolis õppimas, et ta on äärmiselt särav ja energiline isiksus. Esimene telefonikõne Meelisega jääb mulle alatiseks meelde. Olin jõudnud põgusalt ennast ära tutvustada, leppinud tööasjades kokku ja juba me rääkisime nagu vanad sõbrad ennemuiste. Teate ise, millest vanad sõbrad räägivad - kõigest ja rohkemgi veel, ise samal ajal naerdes ja südamest. Ma lihtsalt ei või ära tänada oma elu ja eriti viimaseid aastaid, et mu teele tuleb aina vähem rumalust ja saamatust ning aina rohkem tarkust ja suutlikkust. Suutlikkuse all pean silmas võimet olla normaalne inimene (see ei peaks ju väga raske olema) ja särada just endale ainulaadsel viisil. Peale pikka tööõhtut tundusin südames, et just oma ala tõeliste spetsialistidega ja säravate inimestega võtan ette ka järgmised projektid. Ma ei nõustu enam vähemaga...Aitäh sulle Meelis, et kasvatasid minus nõudlikkust.

Kui tuua meeskonda uusi inimesi, siis tasuks kaasata vaid oma ala tõelisi spetsialiste... 


Veiko, Veiko! Veiko Vares on võitnud minu südames koha aegamööda. Ta on justkui vahva vend, kellega saad hästi läbi ja kes sulle kunagi ei ütle, et sa oled normaalne inimene. Mu parimad hingesõbrad, just meessoost sõbrad, ongi sellised. Jumala pärast, nad ei kiida mind kunagi. Mind nähes saadavad nad mu aga esimese asjana pikalt, seljale patsutavad nagu vanale kamraadile, ise aru saamata, et jah, olen küll vana seltsimees, kuid selles elus siiski naine :). Põhjus, miks Veiko mulle esimesel kohtumisel eriliselt meelde jäi, oli see, et ta mu venna kohta, kellega nad sama ettevõtte heaks töötavad, ütles mitte just kõige paremal toonil, et too olevad eriline põikpea. Keegi polnud varem minu venda töökeskonnas kirjeldanud ja see läks mulle hinge - ikkagi minu vend ja veel põikpea - kohe näha, et vend ja õde:). Tööd teha on Veikoga aga kõige parem seepärast, et ta lihtsalt "näeb iga puu taga metsa" ja see on inimese juures üks eriline omadus. Visionäärid näevadki kardina taga laval kaunist maja, kus kohe maailma parim etendus algab, mitte lihtsalt kruusahunnikut. Ideede genereerijad, kel oskus ideed ellu viia (ja mitte tingimata ise, vaid leides enda kõrvale õigeid inimesi) - need on mu südames hinnatud inimesed. Aitäh sulle Veiko, et sa mu kallal norid, kui kohtume, aga tean, et oled minust hästi rääkinud ja see teebki sinust suurepärase inimese - sul on sõbra tunnused :).

Meeskonnas võiks olla alati keegi, kes sind vajadusel kaitseb ning sinu eest hea seisab... 



Fotograafist rääkides, kelleks oli eile Kristjan Lepp. Soovisin projekti ainult parimaid ja seda ka sain. Kristjaniga töötasin sel korral samuti esimest korda. Tema tööd eile kõrvalt vaadates pean tunnistama, et süvenemine hetke on suur voorus. Kristjan ei lasknud ennast kõrvalisest sahmimisest sugugi segada, keskendus ja nõudis parimat. Pakun miskipärast, et Kristjani puhul võib olla tegu inimesega, kellel on palju kihte ja usaldusega uusi kihte eemaldades võib heas mõttes uuesti ja uuesti üllatuda. Aitäh sulle Kristjan põhjalikkuse eest.

Tugev meeskond ei saa ilma andekate süvenejate ja maksimalistideta...




Kui meil oli töö veel täies hoos, tulid Radissoni hotelli presidendi sviiti meie värvika meeskonna tööd üle vaatama DeSheli Eestisse maaletoojad Irena ja Ruslan. Töötan nendega nüüd juba pea kaks aastat ja töötaksin vähemalt 20 aastat veel. Aitäh teile minu agentuuri usaldamise eest!


Muidugi on nende inimeste puhul esmalt koos töötades tähtis nende professionaalsus, andekus ja oskused aga kõigest kõrgemaks pean siiski inimlikkust. Just inimlikud iseloomuomadused on need, mis teevad kõiki kustumatuks, ainulaadseks ning lisavad meie armastatud tööelule vürtsi ja värvi.

Valin andekuse ning töökuse koos vürsti, värvi ja vahel ka kummitustega :) 



Tänan eilse päeva eest veel minu agentuuri head partnerit Saksa Taksot. Tänu Saksa Takso transfeerteenusele saan kohelda inimesi väärikalt ja vääriliselt. Andrea ja Ain - aitäh eilse päeva eest. Oskate naisi leedidena kohelda...

Tänan Radiossoni hotelli meeldivat personali. Pean ütlema, et sellise viisaka ning vastutuleliku kohtlemise osas ei saa lavastuspäevadel just tihti. Kohvi ja kommid, naeratus ning hea kohtlemine - millest üks rõõmus seltskond veel oskaks unistada! Aitäh Kristel!


Ja ilma teieta kallid Erika ja Kristi ma ei saaks arvutist ka sekundiks eemale. Olete minu seljataga see jõud, mis välja ei paista, aga ilma milleta ei saaks sündida pooled sündmused minu tööelus. Kõik toimib ja see on suurepärane tunne. Aitäh, et tekitate turvatunde ja kõik toimib!

Tänan oma imelist kaasat ja lapsi, et nad olemas on. Olen õnnelik, et saan öelda - mul on maailma parim perekond. Perekond, mis hoiab kokku, toetab ja on vajadusel lihtsalt olemas ning mõistab...

Kui kõik annavad endast parima, siis sünnivad maailmas imed!
                                             
  ...alati vinge MEMM - Marco, Elke, Monika, Marko :)