SUURIM SÜDAMESAAK ÜHE PÄEVAGA! Südamed Suvereporterist

Tänane päev läheb südamekogu seisukohalt ajalukku. Nii palju südameid pole ühte päeva veel kunagi mahtunud, nii palju südameid pole ümbruses kunagi varem näha olnud ega pildile jäänud.



Käisime täna kliendiga Suvereporteris otseeetris kaasa elamas ja enne veel, kui olime kohalegi jõudnud, hakkas see südamete ime pihta ...

Pakkisime kodus perekonna kahe auto peale, sest ometigi on ju suveaeg ja kui vaja publikut, siis publikut peab saama. Meie perekond sai ühtäkki päris suur, lapsi kolm, noori kaks, nooremeelseid veidi vanemaid kaks. Perekond autost välja pakitud, seadsime sammud Suvereporteri stuudio poole ja sealt ta tuleb - üks eriti õrn ja naiselik naine - Ivi Tarvas. Südametega Ivi Tarvas ...




Ja südametemere seiklus võiski alata. Jõuame telemajja sisse ning üllatuseks leiame laste hõiskamise saatel liftinupu juurest südamekuju. Mina loomulikult olen kohe võimeline mõtlema ja mõtlengi, et need kuuluvad justkui mulle. Tean muidugi, et see tegelikult nii pole aga lohutan ennast, et ega keegi kurjaks saa, kui veel mõned pildid teen. Tahaks väga teada, kes südame sinna pani ja mis eesmärgil. Oleks huvitav selle südame lugu teada ...



Kuna rahvast on palju ja ainus kaardiga kaunitar ongi tänase südamekogu esimene südameleedi Ivi, siis kõik püüavad ennast temaga koos lifti mahtuda. Kui on minu aeg lifti astuda, tekib täiesti loomulikult liftis ülekoormus. Mina jään liftist maha ja kohe saab ka selgeks, miks ma maha jäin - teen "sellest" muidugi ka pildi. Südamekuju ei maksa pildilt otsida aga kiiver ja kikilips väärisid siiski pildile jäädvustamist. Mees oli lahke, pilt ajalukku jäädvustatud ja juba oli ka lift kohal. 


Õigele korrusele jõudes oli rahvast kogunenud juba päris palju, mina muidugi sihin südameid. Olen koguja ja orav minu sees tõstis juba tungivalt pead - vaja ikka kõik "pähklid" korvi tassida ja ära kou vedada. Vaata, kuhu vaatad, igal pool peesitasid mõnusalt südamed. Palu, keda palud, kõik olid nõus südameid näitama. Kas pole imeline päev? On küll! 









Minu blogi tihedam lugeja juba teab, et mul on viimastel aastatel kombeks paluda ka inimesi, et nad mulle pildi jaoks südamekuju teeksid. Sel korral olid tööle kaasa võetud lapsed ja hiljem näete, et ka külalised lahkelt nõus südamekuju tegema. 













Jätkub ...