Usun küll Eestimaasse ja eestlastesse!

Nagu enamus mu häid sõpru juba teavad, siis varsti saab täis aasta, kui minu firma tegeleb igapäevaselt Eesti esimese heade uudiste portaali GoodNews arendamisega.


Tahan veidi jagada tundeid, mida tekitab minus selle portaali ehitamine ja igapäevane arendamine. Esiteks, olen ma kordades õnnelikum inimene kui ma seda varem olin. Teiseks, ma märkan rohkem head enda ümber ja kolmas ning minu jaoks väga tähtis sisemine tunne, veendumus ja teadmine on minus tekkinud veel - Inimesed on ikka valdavalt head ja eestlased ühed tublid inimesed.

Meil on inimesi, kes on oma valdkonnas esimesed maailmas, meil on nädalas mitmeid heategevusuudiseid, kus head inimesed on pannud jõu kokku, et aidata nõrgemaid ja meil on ettevõtteid, kelle teenused on jõudnud kogu maailma ning mis on eriti põnev, meie noored on maailmast koju toonud ja toomas igasuguseid erilisi auhindu ning tunnustust kogu meie rahvale.

Ma ei ole küll suur jalgpalli fänn aga ma olen suur headuse ja heade inimest fänn - VÕITLE EESTI, VÕITLE :D

Ilusat ja head päeva sõbrakene;)