RIINA VAIKMAA FOTOSESSIOON! Vahel on hea endalt olulisi küsimusi uuesti küsida...

Kaunil Eesti suve lõpul tegi mulle ettepaneku olla fotomodelliks raba fotosessioonil omanäolise ja huvitava käekirjaga fotograaf Riina Vaikmaa. Oleme Riinaga tuttavad mõned aastad ja teinud selle aja jooksul ka mõned tööga seotud projektid. Imetlen Riina käekirja ja samuti tema pühendumust tööd tehes. Ettepaneku üle olla Riina idee fotomodelliks, oli mul siiralt hea meel. 

Tänane teema ongi saanud inspiratsiooni Riina pildistamiseks valitud Viru rabast ja sealsest loodusest...


Kui ma veel väike tüdruk olin, panin rasketes olukordades silmad kinni ja kujutasin ennast ette maalilisele põllule. Põld oli imeilus. Ma kujutasin ennast sellel põllul õnneliku ja rõõmsana ringi hüppamas. Miskipärast tuli sellele põllule pikki aastaid kole koletis ja ma tegin lõpuks silmad hirmuga uuesti lahti ja elasin pärismaailmas edasi. Kui ma Riina saadetud Viru rabas tehtud pilte nägin, meenus mulle see kaunis põld lapsepõlveunistustest...


Kätte on jõudnud küsimuste küsimise aeg. Miks? Et mitte unustada ennast lihtsalt elama - et me elaks iga oma hetke aina sügava mõttega. 

Võta nüüd aega endale...mõtlemiseks...

Kas sa pole mõelnud, et iga teo taga on põhjus ja iga sõna taga on mõte? On sulle vahel tulnud pähe küsimus, nähes kedagi käitumas viisil, mis antud olukorras ei paista parim viis käitumiseks, miks ta sedasi käitub? Kas sa oskad näha või veel parem, mõista pisarate taga peituvat viha ja naeru taga varjus olevat nukrust? Kas sa tunnetad ära, kui inimene on tema ise või kui ta kannab kaasas oma kangelaste halle iseloomuvarjundeid? Ja kui sa selle ära tunned, mis sa siis teed? Kas sa võtad vastutuse? Millal sa viimati tõeliselt vastutasid? Kelle ja mille eest sa igapäevaselt vastutad? Kas sa teed seda hästi?

Millal sa olid viimati üksi oma unistuste põllul ja mõtlesid järele, mis on sulle tegelikult oluline ja mis mitte? Kui sa viimati peeglisse vaatasid, kas sa nägid ennast päriselt või loputasid lihtsalt suud? Kas inimesed, kellega sa oma igapäevasest elus enamuse aja veedad, on sinu jaoks parimad inimesed - kas sina oled neile parim? Millal sa tegid viimati täpselt ja ainult seda, mida just sina tahad?

Kas sa oled õnnelik? Kas sa annad endast kõik, et saavutada elu, millest unistad? Mis sa tegid täna selleks, et sa oleksid õnnelik? Mis sind õnnelikuks teeb? 


Sinu õnnelik elu saab alguse sinust! Et õnnelik olla, tuleb teada, mis sind õnnelikuks teeb! Ja siis tuleb teha kõik, mis võimalik ja vajalik  parimal kõrgeimal võimalikul viisil selleks, et teha seda, mis sind õnnelikuks teeb.