SÜDAMEKOGU: Tänased südamed südamekogusse

Täna on jälle üks õnnelik päev! Esiteks, mul on selline vahva sõbrakene, kes peale selle, et ta imehästi laulda oskab, oskas ära võluda TTÜ võrkpalli naiskonna - sain sellise vinge sportliku vaimuga südame :) JUHEIII!!!!

Südamepildi saatis Ergo Sillat 
Kusjuures ei tea südamepildi saatja, et ma juba mõnda aega unistan, et kui leiaks ühe sellise samasuguse hullu fotograafi nagu mina, kes viitsiks minuga hakata pildistama inimestest moodustatavaid südameid, siis ma teeks vähem tööd ja rohkem südameid :D.

AITÄH - Ergo Sillat! Kummardus ja kraaps sulle! Ja muidugi kõikidele tüdrukutele ja vahvale väikemehele südame südames ka.

Lisaks sellele südamepildile kauplesin allalaadimise loa ka ühelt imeliselt inimeselt, kes pildil oma kaasaga on ja kelle kõrval ripub südamekuju. Ma kohe ei saanud ennast tagasi hoida...Aitäh sulle Heli Jakobson.

Fotol Heli Jakobson kaasaga