SÜDAMED! Jaapanist Kyotost leiti taksod, mis kannavad kaunistuseks katusel südamekujulist plafooni initsiaalidega MK

Eile ja täna saatis mulle südamekogusse Epp Ende südamepildid Jaapanist Kyotost kirjaga: "Ilmselgelt sinu linn."

Ausalt öeldes on mul südamepiltide kogus pilte arvan ise, et hetkel paarituhande ringis (lugemisest olen nüüdseks loobunud), kuid seda ma poleks eales ise välja mõelnud, et kuskil maailma otsas on keegi, kes paneb mööda linna sõitma südameakujulise plafooniga taksod. Ja see, et sinna sisse satuvad veel mu nime esitähed, see on ikka tõesti tõsine kokkusattumus või äkki oli tegemist minu austajaga eelmisest elust :). Oli, kuidas oli, tegemist on eriti vahvate piltidega minu kogusse!

Jaapan, takso, südamed ja initsiaalid - seda pole varem juhtunud ...



Arvake ära, kas tegemist on minu linnaga või mitte? Epp - ma kummardan ja täna sind väga-väga-väga nende piltide eest! Ei tea, kas ma nüüd ei tahaks Jaanapisse põrutada või veel hullem, kas ma nüüd endale sellist taksot kodumaale ei või tahta :).