MEEDIA! Intervjuu Tallinna Televisiooni uudistesaatele Täna + suvel värske ajakirja Golf teemal

Käisin neljapäeval andmas intervjuud ajakirja Golf suvenumbri teemal Tallinna Televisiooni uudistesaatele Täna + suvel. See oli teine intervjuu, mille Tallinna Televisiooni uudistesaatele olen andnud. Esimesel korral vestlesime TTV toimetaja Revo Raudjärvega heade uudiste portaalist GoodNews eelmise aasta lõpus, kui portaal sai kaheseks ning käimas oli kampaania, mille raames inimesed  tegid ettepanekuid, mida põnevat aga samas soodsat võiks üksteisele jõuludeks kinkida. Sel korral vestlesime stuudios Mari Torgaga.


VAATA SAATELÕIKU!



Peab südamerahuga tunnistama, et mulle Tallinna Televisiooni meeskond meeldib. Sõltumata avalikust negatiivsest suhtumisest ning poliitkempluste tulemusena tekkinud arvamusest, et see maja on "saatanast", mina nii ei arva. Ja ei arva nii, sest teen otsused selle põhjal, mida ise näen, kuulen ja kogen. Iga kord kui stuudiosse lähen, saan esiteks tervituseks naeratuse. Toon mõne vastupidise näite nimedeta ühest teisest "meediamajast". Teate ju küll neid "kurjasid ajakirjanikke", ennasttäis "tuntud inimesi" või vastikud "võimuvägistajaid". Olen istunud vaikselt intervjuu järjekorras "meediamajas", kus keegi teregi ei ütle ning põrutatakse minust ja mu kliendist ükskõiksusega mööda. Kui stuudioaeg käes, siis klient saab taevale tänu tere osaliseks, mina aga ei vääri sedagi :). Huvitavaks teeb asja see, et inimene, kellest konkreetselt hetkel jutt käib, on meediamaastikul päris hinnatud mees ja seda lausa auhinnatud. Ütleme siis nii, et nagu näha, siis tiitlid meest ei riku ...

Seega, esimene asi, mis hakkab TTV majas silma, on see, et inimesed oskavad naeratada ja tere-sõna kuuleb seal iga nurga peal. 

Vinge ja vahva Margi Torga - aitäh sulle :) 
Teiseks ei tunne selles majas mina, ja usun, et ka minu agentuuri kliendid saavad sama öelda, ennast kuidagi ajakirjanike poolt alavääristatuna või alandatuna. Vastupidi, toimetajatel on hea meel külalisi näha ning nendega vestelda.


Nii et ehk teen siinkohal väikese ülekutse kõigile. Ärge kuulake, mida räägib naaber, naabri sõber, sugulane või keegi teine. Veenduge kõiges ikka ise. Sinu tõde on sinu tõde, minu tõde on minu tõde ja selline on meie kõigi põhiõigus - kujundada oma tõde läbi iseenda kogemuste.