Ilusat nädalavahetust kallis inimene - “Kui õige teeks seda, mida armastad!?“

Armastan nädalavahetusi. Olen lõpuks saanud oma elu sättida selliselt, et nädalavahetustel tegelen tõepoolest vaid nende asjadega, mis mulle päriselt meeldivad.


Armastan lugeda raamatuid ja vahel armastan neid ka vaid sirvida, teen lihtsalt suvalises kohas raamatu lahti ja loen huviga, milline sõnum mulle just sel hetkel seal vastu vaatab. See on põnev, see meenutab mulle ühte mu lapsepõlve mängu, kus ma sirvisin kodus mingit eriti värvilist ja põnevat ajakirja või kataloogi, kust oli võimalik igasuguseid asju tellida, alates riietest suurtele ja väikestele ning lõpetades lauanõude ja muude kodutarvikutega. Mäletan, et mul on mäng, kus ma igalt lehelt valisin mängult endale, oma perele ja lähedastele igasuguseid põnevaid asju. Ühelt lehelt valisin midagi lahedat endale ja teiselt lehelt emale või väikesele vennale, siis valisin oma tädidele ja onudele ja kõigile headele inimestele, keda ma tundsin. See oli põnev ja sama põnev on minu arvates vahel raamatuid suvaliselt sirvida.

Täna tegin lahti James Arthur Ray raamatu pealkirjaga  "Edu teadus" ja esialgu ükski leht raamatut lugema ei kutsunud. See võib-olla inimeste kommentaaridest ja sellest, et olen mõne negatiivse kommentaari "eduraamatute" kohta endale justkui tõrkeks alateadvusesse säilitanud aga võib-olla on sel hoopis muu põhjus, mida ma hetkel endale ei teadvusta.

Tagasi raamatu juurde tulles jäi siiski pilk peale raamatus leheküljel 50. Teiste seast paistsid silma sõnad - religioonid ja filosoofiad - see võis olla üheks põhjuseks, mis mind köitis.

Sellel lehel on juttu kuuendast üliseadusest - PÕHJUSE ja TAGAJÄRJE seadusest, tsiteerin:
Enamik meist juba tunneb seda üliseadust. See annab mõista, et igal tagajärjel peab olema põhjus ning igal põhjusel tagajärg. Iga põhjus on tegelikult tagajärjeks millelegi muule, mis oli enne seda. Ja tagajärjest saab põhjus millelegi muule. 
Kõik suured religioonid ja filosoofiad räägivad põhjuse ja tagajärje seadusest. Seda sõnastatakse eri viisil: 
- "Mida külvad, seda lõigad." 
- "Kui annad palju, saad palju." 
- "Tagasi saada on võimalik ainult seda, mis on ära antud." 
- "Maisiseemnetest ei arene kartuleid ega kividest teemandid." 
- "Kuidas koer külale, nõnda küla koerale." 
- "Saad selle, mida annad." 

Raamatu järgi peaks edu teaduse põhiidee seisnema selles, et sa kutsud esile seda, millest mõtled...
Minule tundub üsna tihti, et see, kuidas ma hommikul tõusen ja millised on minu mõtted varavalges - just selline kipub olema ka ülejäänud päev. Muidugi usun, et me võime oma päevasid sekundiga ka keerata positiivselt lainelt negatiivsele ja negatiivselt lainelt positiivsele lainele.

Kirjutatud on meeletus koguses eduteooriate raamatuid - mulle meeldivad neist enim selge ülesehitusega nö rakenduslik-filosoofilised. Mulle meeldib vaba lugemine...

Panin näiteks viimasel külas käigul oma onu Levi ja tema kaasa Ülle juurde tähele, et Ülle kasutab ühte väga peenekoelist ja eetilist lähenemist teisele inimesele õpetussõnu jagades. Nimelt kui ta püüab noorele või vanale inimesele kasulikke nõuandeid jagada, siis ta teeb seda sellises kõneviisis, et inimestel jääb alles valikuvabadus ja võimalus mitte teise inimesed head soovi sunniviisiliselt täitma hakata. Kõneviis, mida tema kasutab, on - Mina teeksin nii!

Usun, et ka üks hea raamat on selline, kus keegi sind ei sunni, käse ega kamanda, vaid näitab kätte suuna, kas minna edasi otse, sest oled õigel teel, keerata paremale või vasemale või hoopis tagasi põrutada...

Mina põrutan igatahes otse ja kui otse ei saa, siis kasutan reedel Kirna Mõisast teadja mehe Hennu poolt näidatud miljonit muud võimalust.

Soovin Sulle ilusat nädalavahetust kallis inimene ja ikka seda, et teeksid seda, mida armastad. Mina teeksin nii;). Soovin, et kuulaksid rohkem oma südamehäält ja tea, et su süda juhib Sind õigesti...