Juba homme kuuleb taas raadiosaadet “HEAD UUDISED“

Juba homme kuuleb taas koostöös Kuma raadioga valmivat GoodNews raadiosaadet "HEAD UUDISED".


Kui palju siis Eestimaal tegelikult headest asjadest kuuleb, millised on need inimesed, organisatsioonid ja ettevõtted, kes teistele eeskujuks on? Kas ja kui palju neid üldse on? Missugused uudised heade uudiste lugejatele tegelikult korda lähevad?


Nendele ja paljudele muudele küsimustele saab vastused, kui kuulata Kuma raadiot igal neljapäeva kell 13.00 ja igal pühapäeval kell 15.00.
Mis siis Eestimaal head toimub? SAAD TEADA, KUI KUULAD SAADET!
Raadiosaadete korduskuulamise võimalus SIIN: http://www.goodnews.ee/goodnews-raadios

Isegi kui mulle muidu rutiin ei meeldi, siis tegelikkuses see tekitab minus teatud rahu. Sõidan igal nädalal korra kesk-Eestisse Kuma raadiosse külla Mati Palmetile ja paistab, et sellest on tekkimas harjumus, minu jaoks meeldiva missiooni elluviimise harjumus...levitada häid uudiseid! Eelmises raadiosaates hõikas Mati maha, et kui peaks juhtuma see, et raadiosaade ära jääb, siis järelikult Eestimaal midagi head ei toimunud :D.

Tegelikkus on aga selline, et Eestimaal toimub nii palju head, põnevat ja positiivset, et ma ei suuda enam eriti elada ilma selle kõige levitamiseta.

Homses raadiosaates räägime Mati Palmetiga sellest, mida andis Marek Lindmaale heaujumise aktsiooni Laste ja Noorte Kriisiprogrammi toetuseks korraldamine. Marek Lindmaa heaujumine toetas lapsi kokku 3000 euroga ning see anti pidulikult üle teisipäeval. Lisaks kõigele muule tundis Marek eriti suurt  rõõmu selle nägemise üle, et ega see headus pole meie seast kuskile kadunud. Lähemalt juba aga homses raadiosaates kell 13.00.


Lisaks puudutame raadiosaates naise lugu, kes jättis maha firmajuhi elu ja hakkas viiele lastekodulapsele emaks ja palju muud head ja mõnust meie ümber, mida me ehk ise alati tähelegi ei pane.

Ma võin julgelt öelda, et olen hetkel oma eluga rahul ja minu missiooniks saanud töö, mida teen, kingib mulle iga päev kinnituse, et hea olla on hea ja see on küll ehk keeruline aga siiski lootustandvalt võimalik :).

Hea inimene - see pole midagi, mida peaks tuletikuga otsima!
Vaata ringi, kuula inimesi, näe hetki ja püüa mulle siis selgeks teha, et headus on maailmast kadunud...