MEEDIA: Cosmopolitan: Naised ekraanil & REAALSUS

Andsin värskele Cosmopolitanile intervjuu, kus keskendutakse tõsieluseriaalide positiivsele poolele. Loos "Naised ekraanil & REAALSUS" intervjueeris särav ja soe ajakirja peatoimetaja Mari-Liis Helvik kahte naiste, kes on osalenud tõsieluseriaalis. Üheks neist oli Adeline Vaher-Vahter, kes osales paar aastat tagasi esimeses "Eesti Tippmodelli" hooajas ja teiseks mina.



Küsimusele, milliseid positiivseid muutusi saade minu ellu tõi, vastasin, et nt heade uudiste portaali www.goodnews.ee lugejate arv tõusis mitmekordselt ja samuti kasvas minu blogi (http://monikakuzmina.blogspot.com/) külastajate arv. Ja kuna üheks mu hobiks on südamepiltide kogumine, siis peale saadet saadavad mulle südameid ka päris võõrad inimesed - mis saaks veel rõõmustavam olla!? Aga kõige tähtsam asi, mis ma saatest "Seotud" õppisin, oli kinnitus, et selleks, et elus õnnelik olla, pole vaja meeldida kellelegi peale iseenda.

Head lugemist värskest Cosmpolitanist.