Kas armastus on võimalik?

Kas armastus on võimalik ka ilma sinu loata
Kas mõttetus saab mõttekaks - kohates vaid sind
Mis moodi elan elu ilma sinuta - kui elul mõtted  mõttetuks on saan'd
Mis teha armuvaluga, kui sinu lähedust ei tunne ma

Kuis saad sa hoida lukus mind ja vanduda, et puuri uksed lahti on
Mis mõtet armastada sind - kui armastus vaid huku toob
Miks üldse elu rõõmu toob - kui rõõmust sekundiga kurbus saab
Kas on veel kuskil ootus suur, mis muudab kõike ükskord veel

Kui tunned ärevust, mis ammuilma ununenud
Kas oled halb siis elades, kui enne elu elas ise sinu elu
Miks hinges räägib miski suur ja mõistus varmalt vingerdab
Sa oled see - kes oled ja mina see, kes mina

Sa palun ära ela minu elu, kui enda oma elada ei osanud
Ma olen vaba hing ja sinu suurus jäägu sulle
Ma enam sinu armastust ei usu, jään lihtsalt ootama ma head
Sul soovin teele head ja endalt palun - usu...
Foto: Matti Paglant