Veel armastusest...

Kas armastus käib peale lainetena? Kas samad unistused on täna suured ja homme väikesed? Miks suhteliselt sarnane päev on täna hea ja homme halb? Ei tea...
Foto: Reijo Laos

Küll aga tean ma seda, et tänuvihikute pidamine, õnnehetkede  üleskirjutamine, väärt hetkede salvestamine tekstis, pildis või videos - aitab elu imelisi hetki mälestustes kauem elus hoida. Seega mina kavatsen armastusest veel kirjutada, kirjutan nii palju ja kaua kui jaksan. Ehk kirjutan vaid enese pärast. Ehk valmistan end ette ajaks, kus ma taas usu armastusse kaotan. Võib-olla aga juhtub ime ja see tihe armastusest kirjutamine toob armastuse üha lähemale ja lähemale...

Vaatame, mida sulg täna läbi hinge siis siia kirjutab...

  • Miks ma  pean sulle vastama, et ma armastan sind, kui me mõlemad teame, et see nii on!? 
  • Kui tõeline armastus on surematu, siis kuidas armastus tekkis!? Ehk on inglid siiski olemas...
  • Armastuse valu ei leevenda miski ja sama armastus parandab kõik haavad. 
  • Kui sina mind armastad, siis kas mina olen kohtustatud sind vastu armastama - kuidas seda nimetada? 
  • Armastus on lõpmatus ja armumine ere täht taevas. 
  • Muinasjutt armastusest on kahe inimese eluraamatu ühendatud lühikokkuvõte. 
  • Meelitutada ilma armastuseta on hale ja ebaaus katse saada midagi, mida sul tegelikult vaja pole. 
  • Sa võid ju mõelda, et tunned teda aga sa ei saa seda kunagi teada, kui pole teda päriselt armastanud. 
  • Kõik me ihkame olla armastatud aga vähesed meist oskavad armastada.
  • Kui sina oled minu silmis taevalik-samal ajal kui mina olen sinu silmis rämps, siis kellel meist on armastusepuudus? 
  • Vabadus armastada seisneb vabas armastamises. 
  • Kui kaks hinge päriselt ühte sulanduvad, alles siis avaneb tõeline armastuse maagia. 
  • Üksainus eluhetk sinuga on väärt rohkem, kui kogu ülejäänud elu teistega. 
  • Ma tean, et sinu süda kuulub mulle, seepärast ma sul minna lasengi.
  • Armasta päriselt, sest muul juhul pole tegu armastusega. 

Ja saigi selleks korraks kõik. Ma  pühendan need read oma kallile hingesugulasele, kes sa inspireerid mind.