TAIPOKSI TREENINGUD: Kõige hullem asi, mida trenni tehes teha saab, on mitte trenni teha

Jah, paistab, et kõige hullem asi, mida trenni tehes teha saab, on mitte trenni teha :) 

Kolm nädalat tagasi tekkis mul tugev seljavalu, mis lõi mind mõneks päevaks koduseinte vahele. Jah, olin kuulnud, et inimesed jätavad treeningud pooleli, sest mõni kehaosa veab alt, teeb valu või isegi väljakannatamatut valu. Esimese hooga ehmusin muidugi ära, kui voodist püsti ei saanud. Siis aga tegin peas otsuse, et nii kergelt ma alla ei anna. 


Lugesin, uurisin ja rääkisin murest targematele ning lõpuks tuli välja, et tegelikkuses on asi hoopis lihtne - selg on pikka aega mitte trenni tegemisest lihtsalt nõrk. Neljapäeval käisin peale kolme nädalat uuesti trennis ja selle päeva kohta saan väita, et see oli selle kolme nädala parim päev minu kehale!

Mis oleks võinud aga juhtuda? Kuna päris mitmed inimesed on mulle rääkinud oma trennist tulevatest muredest ja just poksitrennis tekkivatest tervisemuredest, siis oleksin ma võinud jäädagi oma voodisse irisema, et nüüd on küll kõik ja enam ma ennast trenni ei vea. Aga ei, see pole lahendus. Lahendus pole millegi tegemata jätmine, sest see on raske ja nõuab pidevat eneseületamist. Lahendus pole teadmatus ja ka see pole lahendus, et kuulad lähedasi inimese, kes pole vastava valdkonna spetsialistid. Inimeste mõtlematud kommentaarid mõjuvad meile rohkem kui ma arvata oskame, seega tuleb nende kuulamisega ettevaatlik olla. Lahendused peituvad meie sees, mitte kellegi teise - ka siis mitte, kui nad meile väga lähedased on.


Lahendus on suur tugev sisemine usk ja soov teha seda, mis sulle meeldib - kõigest hoolimata! 


Thank you Mosa Chatchawan ja Kevin Renno.