Täna kiman Paidesse raadiosaadet tegema, hing rõõmust ikka rõkkamas

Täna kiman :) taas Paide poole. Kas ma olen heade uudiste raadiosaate tegemisest ka vahel väsinud? No ei ole! Aina põnevamaks läheb ja iga kord Paide poole sõites valdab mind ootusärevus koos sisemise rahuga.

Tean, et teeme Mati Palmetiga midagi, mis on lihtne, mis keskendub heale ja annab võimaluse inimestele rääkida asjadest päriselt, tegemata midagi suuremaks või väiksemaks. Ja teatavasti mulle meeldib ka hea huumor. Kuna ma ise suurem naljanina pole, siis Matiga koos veedetud eetriaeg paneb minu rõõmutordile rohelise kirsi ka peale :)


Selle hooaja esimesel kuul on saates külas käinud maailma üks tugevaim mees - Lauri Nämi, Eesti tänavatantsu kultuuri hing - Joel Juht JJ, alati naerusuine ja äärmisel karismaatiline ning andekas Artjom Savitski, heategijad Laura Johanna Derkun ja Kärt Kübarsepp ning töökaaslane ja sõber Silva Arbus, kellega viisime läbi Eesti maakonna ajalehtede eksperimendi.

Homse saate külaline aga väärib meie kõigi tähelepanu. Tegemist on naisega, kes on palju aastaid oma elust järjepideval kinkinud teistele! Kellega on tegu? Saate teada juba homme.

Seniks aga saab järelsaateid kuulata siin: http://www.goodnews.ee/category/goodnews-raadios


Kuula alati oma südame häält ja tea, et selleks, et südant kuulda, võid kõrvad katta. Selleks, et näha võid silmad sulgeda ja selleks, et teada ja aru saada, piisab vahel vaid tunnetamisest!